Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Бібліотека Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Видання TVBEurope запросило експертів медіа індустрії поділитися своїми думками щодо розвитку спортивного стрімінгу, FAST, низьких затримок та «озелення стрімінгу». А також спитало, що вони вважають важливим за останні 12 місяців.
 
 

Саміра Бахтіяр, керівник підрозділу Global Media & Entertainment, AWS

Наразі професіонали Медіа та Сфери Розваг перебувають в епіцентрі глибинної трансформації всієї галузі, оскільки все більше провайдерів шукають нові способи для створення контенту та змагаються за увагу аудиторії за допомоги стрімінгових та direct-to-consumer (D2C) платформ. Лідери галузі, серед яких Netflix, HBO, Sky та Disney пішли у хмару задля того, щоб опанувати нові підходи для розширення своїх каталогів контенту та розваг, і встановити нову парадигму для глядачів. Стикнувшись з безпрецедентною потребою аудиторії у нових розвагах, контент провайдери будуть все більше використовувати віддалене виробництво, оскільки це відкриває нові перспективи долучення до проекту професіоналів зі всього світу. За нашими очікуваннями в 2023му все більше компаній будуть досліджувати можливості технологій хмарного стрімінгу і це збагатить клієнтський досвід глядачів.

Роберт Кіркхоффер, директор з маркетингу Dalet

Бізнес змінився. Раніше стрімінг — це було тільки про кількість підписників. Зараз це стало питанням прибутку. Хоча кількість підписників й надалі буде важливим показником, у 2023му на перший план вийде конкуренція щодо утримування аудиторії платників і реальний заробіток на кожному з них. Це означає, що ми скоріш за все побачимо рекламу на всіх головних платформах, як це вже зробили більшість відомих ОТТ компаній. Наслідком конкуренції стане подальше зростання кількості виробленого контенту задля збільшення кількості підписників. Для стрімінгових сервісів бажано бачити вибух спортивного контенту, коли коло трансляції накопичується неймовірний обсяг матеріалів до, під час та після гри. Різноманіття стрімінгових сценаріїв та величезний обсяг контенту скоріш за все потребуватиме просунутих технологій та автоматизованих систем управління.

Лайям Хайтер, старший архітектор рішень, NewTek

За нашими очікуваннями, тренд розподіленого медіа виробництва наживо — продовжить своє вдосконалення та поширення у всі сегменти створення контенту, що призведе до ще більшого зближення між традиційним AV досвідом та бродкастними технологіями.

Програмно-орієнтовані технології для прямих трансляцій, дистрибуції, управління та передачі сигналу займають важливе місце в цьому уніфікованому просторі, вони дозволяють використовувати більше джерел, найкращу графіку, інтеграцію з соціальними мережами, автоматизацію та динамічне розширення реальності для виробничої команди будь-якого розміру, і все це відбувається в звичній та розповсюдженій мережі Ethernet.

В 2020му ми спостерігали потужний зсув до віддаленого та розподіленого виробництва та комунікації, однак 2023 рік стане періодом спритності, зрілості та підвищення планки якості та залучення.

Сіро Норонья Ph.D., RIST Forum

Давайте визначимо «стрімінг», як «транспортування контенту по мережі інтернет у реальному часі». «Реальний час» — це необов’язково «наживо», це може означати, що дещо відтворюється в реальному часі з іншого боку. З таким визначенням «стрімінгу» ми можемо також використовувати його для дистрибуції. Це можуть бути варіанти студія – студія, спортивна арена – студія та інші. Мережа інтернет для цього використовується роками, і у 2023 ці процеси будуть тільки зростати. Інший аспект дистрибуції — це доставка контенту по мережі інтернет безпосередньо споживачам.

Наступний виклик, який відіграє важливу роль у трансляціях наживо це затримка — вона має бути набагато меншою, ніж зараз. Ми віримо, що 2023 стане роком, коли рішення для дистрибуції з низькими затримками стануть мейнстрімом. Високі затримки припустимі для плавності в роботі мереж останньої милі, та дивлячись на те, що відбувається покращення інтернет сервісів, можна очікувати що це призведе до роботи з меншими затримками. Ми прогнозуємо, що впровадження відкритих, взаємосумісних та технічно надійних рішень для створення та дистрибуції відео у реальному часі з використанням публічної мережи інтернет продовжить зростати.



« До списку новин  
 
Розширений пошук



 посилання на FaceBook
QR код посилання на FaceBook

посилання на twitter
QR код посилання на FaceBook


 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon